Kilpailun Instagram-tilillä Putilan kuvaillaan haluavan kuulla työntekijöitään ja pitää heistä huolta. Kauppiaan kerrotaan olevan ymmärtäväinen haastavissakin tilanteissa.
“Lisäksi työtyytyväisyyskyselyt osoittivat, että henkilöstö arvostaa erityisesti omaa työtään ja kokee tavoitteet selkeiksi. Samalla kyselyissä esiin nousseet kehityskohteet, kuten viestintä ja johtaminen, on otettu aktiivisesti työn alle, ja niitä varten on luotu konkreettiset kehityspolut, joita toteutetaan määrätietoisesti”, Pirkkalan K-Citymarketia kehutaan.
Kilpailuun ehdotettiin 42 yritystä, joista kymmenen pääsi kisaamaan finaalissa.
“Uskomme, että työhyvinvointiin liittyvät tavoitteemme realisoituvat myös positiiviseksi asiakaskokemukseksi. Kun voimme hyvin ja viihdymme töissä, olemme myös parempia siinä, mitä teemme! Tästä on hyvä jatkaa valitsemallamme tiellä”, kaupan Facebook-sivuilla iloitaan.
K-Citymarketin saamasta palkinnosta uutisoi ensimmäisenä Tamperelainen.