Mainosta Pirkkalaisessa

Pirkkalainen nostaa valokeilaan Pirkkalan ja eteläisen Tampereen kiinnostavimmat uutiset, puheenaiheet ja ilmiöt. Paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä digissä että printissä, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyä paikallisesti.

Pirkkalainen lyhyesti

  • Paperilehti jaetaan maksutta 15 000 talouteen Pirkkalassa, Härmälässä, Rantaperkiössä ja Hatanpäällä
  • Teemanumerot jaetaan maksutta myös Peltolammille, Multisiltaan ja Vuorekseen eli yhteensä noin 19 000 talouteen
  • Isojakojen (Yrittäjäuutiset ja Kesälehti) painosmäärä on noin 30 000 lehteä
  • Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko
  • Pirkkalainen.fi:ssä julkaistaan joka päivä tuoreita paikallisuutisia
  • Tutustu mediakortteihimme täällä.

Mainostamalla Pirkkalaisessa tavoitat alueen kaikki pääkohderyhmät eri-ikäisistä kuntalaisista paikallisiin päättäjiin. Tarjoamme mainostajille monenlaista näkyvyyttä sekä paperilehdessä että digitaalisissa kanavissamme.

Lue lisää siitä, miten toimivat printtimarkkinointi, digimarkkinointi ja sisältömarkkinointi.


Näin printtimarkkinointi toimii:
Luotettava ja mieleinen mainosmedia tavoittaa ostovoimaiset kuluttajat

LUOTETTAVUUS
Sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana maailmassa, jossa valeuutisia ja vihapuhetta kohdataan valitettavan usein. Siksi paperilehti on mainostajalle suotuisa mediaympäristö.

TAVOITTAVUUS
Paperinen paikallislehti tavoittaa hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Pirkkalaisen paperilehti jaetaan viikoittain 15 000 talouteen. Teemanumerot jaetaan 19 000 talouteen ja isojakojen painos on 30 000 lehteä.

LÄHEISYYS
Paikallislehti on kaikille tuttu mediaympäristö, jossa suomalaiset kohtaavat mainontaa mielellään. Lehti on kuin läheinen ystävä, ja siitä luetaan tarkasti sekä toimitukselliset että kaupalliset sisällöt.

TUTKITUSTI TEHOKASTA
Paperinen sanomalehti on se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia kaikkein mieluiten (Sanomalehtien Liitto 09/2016). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Ensin ideoimme kanssasi mainoksen näkökulmaa. Keskustelun perusteella teemme ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.

Tutustu printtimainonnan mediakorttiimme täällä.


Näin digimarkkinointi toimii:
Elävä banneri johdattaa asiakkaan luoksesi

TAVOITTAVUUS
Bannerit ovat tärkeä osa pirkkalainen.fi-sivustoa. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat.

LINKKI
Bannerin linkki vie klikkaajan suoraan haluamaasi paikkaan, esimerkiksi kotisivullesi. Bannerimainonnan teho perustuu ensisijaisesti mainosnäyttöihin. Kuitenkin erityisen kiinnostavat mainossisällöt voivat saada potentiaalisen asiakkaasi klikkaamaan mainostasi.

LIIKE
Lisäämme bannereihin halutessasi liikettä, joka kiinnittää katsojan huomion tehokkaasti. Bannerimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia.

LÄHEISYYS
Paikallislehden digikanavissa mainoksesi on esillä aidosti paikallisessa kontekstissa. Siksi mainoksesi huomataan paremmin Pirkkalaisen digikanavissa kuin globaaleilla tai kansallisilla digimainonnan alustoilla. Paikalliset mainokset kiinnostavat lukijoita verkossa yhtä paljon kuin paikalliset uutiset.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Banneri syntyy helposti. Me teemme keskustelun pohjalta ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.

Tutustu bannerimainonnan mediakorttiimme täällä.


Näin sisältömarkkinointi toimii:
Kiinnostava sisältö sitouttaa lukijan

SITOUTUS
Kiinnostava sisältö vetää lukjoita puoleensa ja sitouttaa heitä viesteihisi. Aidosti hyödyllinen, koskettava tai hauska sisältö sitouttaa lukijan erityisen tehokkaasti.

TARINA
Sisältömarkkinoinnin keinoin voit kertoa yrityksestäsi tarinan, joka jää lukijoiden mieleen. Hyvä tarina jättää pitkäaikaisen muistijäljen, josta on hyötyä, kun lukija valitsee tulevaisuudessa sopivia palveluntarjoajia.

TAVOITTAVUUS
Sisältömarkkinointijutut ovat tärkeä osa Pirkkalaisen digikanavia, ja viikon luetuimmat jutut saattavat joskus olla sisältömarkkinointijuttuja. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Sisältömarkkinointijutut ovat näyttävästi esillä myös paperilehdessä, joka jaetaan viikoittain 15 000 talouteen.

LÄHEISYYS
Pääset tuomaan esiin yrityksesi asiantuntemusta osana lukijoiden arkea. Sisältömarkkinoinnin avulla voit kertoa yrityksestäsi enemmän, ja näin tulet entistä tutummaksi potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.

NÄIN SE TEHDÄÄN
Ideoimme kanssasi jutun näkökulmia, kirjoitamme jutun ja otamme valokuvat. Ennen julkaisua juttu hyväksytetään sinulla.

Tutustu sisältömarkkinoinnin mediakorttiimme täällä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.