Mainosta Pirkkalaisessa
Pirkkalainen nostaa valokeilaan Pirkkalan ja eteläisen Tampereen kiinnostavimmat uutiset, puheenaiheet ja ilmiöt. Paikallissisällöt kiinnostavat ihmisiä sekä digissä että printissä, mikä tarjoaa mainostajalle monipuolisia mahdollisuuksia näkyä paikallisesti.
Pirkkalainen lyhyesti
- Jaetaan ilmaisjakeluna kotitalouksiin Pirkkalassa ja Härmälässä
- Paperilehden jakelumäärä 12 000 joka viikko
- 9 500 digilukijaa joka viikko
- Paperilehden ilmestymispäivä keskiviikko, näköislehti ilmestyy tiistai-iltaisin
- Uutissovelluksessa ja pirkkalainen.fi:ssä julkaistaan joka päivä tuoreita paikallisuutisia
- Tutustu mediakortteihimme täällä
Mainostamalla Pirkkalaisessa tavoitat alueen kaikki pääkohderyhmät eri-ikäisistä kuntalaisista paikallisiin päättäjiin. Tarjoamme mainostajille monenlaista näkyvyyttä sekä paperilehdessä että digitaalisissa kanavissamme.
Aineistojen jättöajat
- Valmistettavat aineistot edellisen viikon to klo 12
- Valmiit aineistot ma klo 10
Mainos myös Pirmedioiden muihin medioihin samalla kertaa
Pirkkalainen on osa Pirmedioita. Yhdellä varauksella ja kustannustehokkaalla mainospaketilla saat kampanjasi kaikkiin medioihimme: Akaan Seutu, Lempäälän-Vesilahden Sanomat, Oriveden Sanomat, Pirkkalainen, Sydän-Hämeen Lehti, Ylöjärven Uutiset, Radio SUN ja Tampereen Kiakkoradio. Kysy lisää!
NÄIN PRINTTIMARKKINOINTI TOIMII
Luotettava ja mieleinen mainosmedia tavoittaa ostovoimaiset kuluttajat
LUOTETTAVUUS
Sanomalehdet ovat säilyttäneet asemansa eniten luottamusta herättävänä mediana maailmassa, jossa valeuutisia ja vihapuhetta kohdataan valitettavan usein. Siksi paperilehti on mainostajalle suotuisa mediaympäristö.
TAVOITTAVUUS
Paperinen paikallislehti tavoittaa hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Pirkkalaisen paperilehti jaetaan viikoittain ilmaisjakeluna 15 000 talouteen. Osa teemanumeroista jaetaan myös Peltolammille, Multisiltaan ja Vuorekseen eli yhteensä noin 19 000 talouteen.
LÄHEISYYS
Paikallislehti on kaikille tuttu mediaympäristö, jossa suomalaiset kohtaavat mainontaa mielellään. Lehti on kuin läheinen ystävä, ja siitä luetaan tarkasti sekä toimitukselliset että kaupalliset sisällöt.
TUTKITUSTI TEHOKASTA
Paperinen kaupunkilehti on se media, jossa suomalaiset tutkitusti kohtaavat mainoksia toiseksi mieluiten heti paperisen sanomalehden jälkeen (Iro Research Oy 2024). Siksi mainostaminen paperilehdessä kannattaa.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Ensin ideoimme kanssasi mainoksen näkökulmaa. Keskustelun perusteella teemme ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.
Tutustu mediakorttiimme täällä.
NÄIN DIGIMARKKINOINTI TOIMII
Elävä banneri johdattaa asiakkaan luoksesi
LINKKI
Bannerin linkki vie klikkaajan suoraan haluamaasi paikkaan, esimerkiksi kotisivullesi. Bannerimainonnan teho perustuu ensisijaisesti mainosnäyttöihin. Kuitenkin erityisen kiinnostavat mainossisällöt voivat saada potentiaalisen asiakkaasi klikkaamaan mainostasi.
TAVOITTAVUUS
Bannerit ovat tärkeä osa Pirkkalaisen uutissovellusta ja pirkkalainen.fi-sivustoa. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Pirkkalaisen digikanavissa vierailee viikossa jopa 9 500 uniikkia kävijää.
LÄHEISYYS
Paikallislehden digikanavissa mainoksesi on esillä aidosti paikallisessa kontekstissa. Siksi mainoksesi huomataan paremmin Pirkkalaisen digikanavissa kuin globaaleilla tai kansallisilla digimainonnan alustoilla. Paikalliset mainokset kiinnostavat lukijoita verkossa yhtä paljon kuin paikalliset uutiset.
LIIKE
Voimme halutessasi lisätä bannereihin liikettä, joka kiinnittää katsojan huomion tehokkaasti. Bannerimainonta on nykyaikaista ja dynaamista markkinointia.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Banneri syntyy helposti. Me teemme keskustelun pohjalta ehdotuksen, jonka hyväksytämme sinulla.
Tutustu mediakorttiimme täällä.
NÄIN SISÄLTÖMARKKINOINTI TOIMII
Kiinnostava sisältö sitouttaa lukijan
SITOUTUS
Kiinnostava sisältö vetää lukjoita puoleensa ja sitouttaa heitä viesteihisi. Aidosti hyödyllinen, koskettava tai hauska sisältö sitouttaa lukijan erityisen tehokkaasti.
TARINA
Sisältömarkkinoinnin keinoin voit kertoa yrityksestäsi tarinan, joka jää lukijoiden mieleen. Hyvä tarina jättää pitkäaikaisen muistijäljen, josta on hyötyä, kun lukija valitsee tulevaisuudessa sopivia palveluntarjoajia.
TAVOITTAVUUS
Sisältömarkkinointijutut ovat tärkeä osa Pirkkalaisen digikanavia, ja monesti viikon luetuimmat jutut saattavat olla sisältömarkkinointijuttuja. Paikallislehti tavoittaa digikanavissaan hyvin alueen ostovoimaiset kuluttajat. Pirkkalaisen digikanavissa vierailee viikossa jopa 9 500 uniikkia kävijää. Sisältömarkkinointijutut ovat näyttävästi esillä myös paperilehdessä, joka jaetaan viikoittain ilmaisjakeluna 15 000 talouteen.
LÄHEISYYS
Pääset tuomaan esiin yrityksesi asiantuntemusta osana lukijoiden arkea. Sisältömarkkinoinnin avulla voit kertoa yrityksestäsi enemmän, ja näin tulet entistä tutummaksi potentiaalisten asiakkaidesi silmissä.
NÄIN SE TEHDÄÄN
Ideoimme kanssasi jutun näkökulmia, kirjoitamme jutun ja otamme valokuvat. Ennen julkaisua juttu hyväksytetään sinulla.
Tutustu mediakorttiimme täällä.