Pirkkalan terveyskeskuksen asiakas: ”On aika kiitoksen!”

SUOMALAISTEN on vaikea kiittää tai kehua oikein ketään. Ettei vaan kukaan ylpistyisi.

Olen ollut Pirkkalan tk:n asiakas nyt noin vuoden. Viimeinen vierailuni päätyi samaisen paikan vuodeosastolle.
En ole koskaan ollut paikassa, jossa saman terveydenhuollon yksikössä tk:n ja vuodeosaston henkilökunta on kaikki ystävällisiä lähtien hoitajasta, jolle ilmoittautuu. Soittaessa palvelunumeroon voi kertoa hoitajalle huolensa ja apua saa ilman monia anomuksia.

Kiitos lämminhenkisestä ja asiantuntevasta hoidosta. Osastonlääkäri S.P. perehtyi potilaan kokonaistilanteeseen, ei vaan oireisiin. Hoitajat huolehtivat niin kivun kuin mielen hyvinvoinnista. Kiitos hoitajat: Anneli, Virpi, Viivi ja kaikki muut, jotka osasitte kohdata potilaan lempeällä ammattitaidolla.

Suurin virhe, mitä voidaan tehdä, on Pirkkalan terveyspalveluiden alasajo. Miettikääpä te, jotka päätätte ihmisten hyvinvoinnista ja elämänlaadusta. Asettautukaa heidän asemaansa ja hätäänsä.

Pirkkala on kasvava kunta. Tänne halutaan ratikoita ja siihen pistettäisiin rahaa. Järjenkäyttö on sallittua: Ensin ihmisten hyvinvointi ja hoitajien työ, sitten nämä ”peltilehmät”

Bussiliikenne on varsin riittävä ja sujuva Pirkkalasta käsin Tampereelle. Seuraavissa hyvinvointivaaleissa on mietinnän paikka, kuka ansaitsee luottamuksen ja äänen.

Mielenterveyspuolen asiat on jo järkyttävissä kantimissa, kokemusta löytyy. Pirkkalassa vielä tähänkin on eri ote kun Tampereella. Tästä kiitos sh Anni M.

Lämpimästi kiitän koko terveyspuolen henkilökuntaa, saamastani erinomaisesta potilaskohtaisesta hoidosta. Jaksamista teille kaikille. Olette uniikkeja timantteja työssänne.

Potilas: huone 14